hemma från träningen

gick hem från vera imorse vid efter 8 nångång.
gjorde mig iordning här hemma, åt osv och sen skjutsade pappa mig till träningen. den var helt okej! ganska kul, ganska jobbig. blåste som fan också, det är typ storm ute för er som inte märkt det än.

och min mobil hittades föresten nere i veras källare igårkväll......?
där nere hade vi varit för att vi letat tyger och kläder.
för på bussen hem igår satt vi och pratade om vad vi skulle göra när vi kom hem.
finns typ ingenting att göra när vädret är såhär.
men då kom vi fram till (helt oseriösa) att vi skulle sy kläder?
men sen när vi kom hem gjorde vi det. haha
men vi var fan grymma! (eller vi klipper sönder kläder, inte syr)
så nån gång i sommar kommer ni får så våra underbara undervärk!

aja, nu ska jag duscha! vi hörs efter det, puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0