hemma idag igen

inte så kul, men mår så jävla dåligt.
men imorn spelar det ingen roll hur jag mår, går iaf såklart.
sista dagen lixom och ska ju säga hejdå till alla och så.
gick iaf upp imorse vid 7 somvanligt.
kunde knappt prata, huvudet dunkade och kunde inte andas med näsan.
sen har jag fått ont i magen nu också som ett litet + i kanten(y)
ska lägga mig och vila nu så kommer inte blogga mkt. gör det när/om jag mår bättre sen.

föresten
- håret blev alldeles för ljust så måste färga det igen om typ 2veckor
- min pyttelilla vän vera är tbx från italien! har saknat henne very muchhh<3

puss/ida

 
 

Kommentarer
Postat av: vera

jag är tillbaka:D och har saknat dig såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå här mycket<3333

2010-06-09 @ 22:24:51
URL: http://verawannhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0