känn ingen sorg för du är en liten korv

inte bra uppdatering från min sida. men ah så är det ibland, har haft mycket att göra :)

asså jag orkar egentligen inte berätta på fredagen. den var iaf lång, rolig, mysig osvosv! om man har världens bästa sällskap så ordnar allt sig! och emma, ewelina och clara ni är sååååååååååååååååååååååå bra! vet inte vad jag skulle göra utan er :)
ni kan läsa om kvällen på www.eemmaan.blogg.se och www.eewelinas.blogg.se!
sov iaf hos ewe med emma. jag och emma gick upp vid kvart över 9 på lördag morgon, gick iväg och tränade. sen tog jag 24an till brunnsparken. pappa hämtade mig där och vi åkte till farmor. jag duschade och sen gick jag ner till fotbollsplanerna och kollade på när min lilla kusin spelade cup! gick sen hem till farmor igen. åt mat med massa folk. sen när alla åkt somnade jag i soffan. vaknade halv 7. vid 7 åkte vi hem. hämtade ida, åkte hem till mig, packade och sen stugan! ida har berättat om det :) mysigt var det!!!!

idag gick vi upp vid halv 12 kanske? satte oss och åt. sen vid 12 så gick vi till min stuga och la oss på bryggan och sola lite. 1 kom sussi och hämtade oss. åkte hem till mig, ida åkte hem jag ner till lyckevallen. stog vid nått chokladhjul. hehe sen va det match mot lindesberg. vann med 3-1! jag fick göra 2 mål också:)

nu är jag hemma, har duschat och snart ska jag packa upp :) hörs snart igen, men här kmr bilder / towe

från fredags:


ewelina sötnos


jag h3h3                                       emma sötan


clara emma jag <3


jag och ewe<3


älsklingar

söt bild från igår efter badet :) ida<3towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0