LÖRDAG

nu kan jag berätta lite snabbt om iförrgår/igår

torsdags:
åkte ju upp på stan med elin och vi träffade johan och några fler.
träffade sen felicia, johanna och sofie och åkte med dom till lillån.
gick dit där alla skulle grilla och så typ men var så jävla mycket mygg
så jag elin och felicia åkte till stan igen, åt och sen var vi lite här och var
under kvällen. blev iaf hämtad av vera och com. på cykel vid halv 12 ung
och vi åkte hem till vera. blev en lång natt h3h3
men till slut sov tre små söta flickor så sött.

fredag:
vaknade vid 12 trorja.
gick upp och kollade på tv en stund och sen lagade vi pyttipanna.
efter det gjorde vi iordning och sen tog vi bussen till stan.
åkte sen hem till mig och ah, resten vet ni=)

idag:
åkte upp på stan med vera. gick runt och hittade en massa
men köpte inget. blev sen hämtade av pappa, åkte hem och åt
tacos och sen efter ett tag åkte vera till stan igen.

nu är towe här och jag ska packe sen åker vi hem till henne och myser!

hörs en puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0