lyckad bal!

åh, kvällen har varit toppen! kmr sakna alla nior på skolan asså, alla är så sjukt bra!
när jag kom hem typ kvart i 12 så hoppade jag in i duschen. nu har jag precis lagt mig i sängen och ska snart sova! imr har jag sovmorgon, börjar typ 10 i 10. tar bussen härifrån typ halv 10. så jag hinner nog blogga imr bitti innan:)

sen har folk tagit hur mkt bilder som helst ikv, så när dom har kommit ut och jag fått nåra så ska jag lägga ut dom här. sen också på hur jag såg ut. asså outfit och sånt, mamma&pappa bombade mig med kameran innan jag åkte hah!

mina fötter är helt döda efter att ha dansat i höga skor hela kvällen typ hah så nu ska dom få sova lite:) hörs imr puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0