måndag!

skolan idag har varit skön, men ganska seg.
började halv 10 med matte, då åt vi glass.
sen idrott, som jag nt var med på. satt istället och kollade på & pratade med emma & elin! efter idrotten va det lunch och sen engelska. rättade bara nåra frågor, på NO:n var jag och emma ute i skogen och letade träd och blommor. sen fick vi börja svenskan 10 i 2 ist för 20 över. vi städade bara i klassrummet. sen slutade vi halv 3, ist för halv 4. jag och elin sprang till bussen som skulle gå halv och nu är jag hemma:)

har precis fixat mig en frukttallrik och nu sitter jag och kollar på tv :)

I FREDAGS FICK JAG FÖRESTEN REDA PÅ ETT PROV, SVENSKAN OM STRINDBERG. MVG!!!!
OCH IDAG FICK JAG REDA PÅ NO PROVET. MVG!!!!!!

DUKTIG TJEJ, men jag kmr inte få MVG som betyg i nått av ämnena. antingen G elr VG. men iaf hihih:)

puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0