match!


godmorgon!

match idag också. klockan 11 på KIF ARENA!
mamma ringde och väckte mig vid halv 9. då gick jag upp, fixade frukost. macka, proviva och en kopp te. sitter nu i sängen och äter det (elr mackan och provivan är slut hehe) men ah, jag är så sjukt ont i magen och i huvet. inte klokt. första jag gjorde va att ta en ibumetin. skit kul(y) fan jag vill inte må dåligt, jag vill må braaaaaaaaaaaaa =( men ja, mamma kommer och hämtar mig typ 20i10 och sen hämtar vi ida. bloggar när jag kommer hem igen puss/towe=)


ne men fan, så ledsen är jag inte :D jag är fan lite taggad till matchen, även fast klockan är 9 bara och jag egentligen borde sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0