när jag inte bloggat...

har jag inte orkat helt enkelt.

i onsdags
åkte till samlingen direkt från jobbet så bara det var jobbigt.
jag var redan helt slut och matchen var ju inte lite jobbig.
så när jag kom hem duschade jag och sen gick jag och la mig.

i torsdags
var jag inte så pigg på morgonen kan jag ju säga.
jag hadde ont:
i axlarna, så kunde inte röra mig
i ryggen, så kunde inte böja mig
i fötterna, så gjorde ont att gå
i huvudet
var trött/utsliten
och så på matchen på onsdagen när vi hade uppvärmning så sträckte jag mig eller nått,
så har ont i knävecket och det är inte så skönt att böja....
sen som ett litet + i kanten på allt hade jag träningsvärk också. har det idag också och fortfarande ont på alla dedära ställena..........................................

så på torsdagen när jag kom hem vilade jag ett tag, åt, dusche och fräschade lite
och sen gick jag och la mig. kunde inte somna på ett tag så blev sent iaf men ah.

IDAG är jag inte alls trött! men det kommer jag vara imorn.

nu har jag klagat färdigt.
det var iaf min onsdag&torsdag. sounds fun huh? puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0