puss

sådär! tjena morsen :)

hoppas ni är nöjda med svaret på det där med nerladdningen:)

åkte upp på stan förut vid 5 somsagt. emma min lilla älskling hoppade på i lillån =) vi skulle träffa en liten pojke, eller två små pojkar, men icke haha. satt ist i solen, pratade, åt jordgubbar och glass. mycket mysigt<3

pappa hämtade oss, skjutsade hem emma och nu är jag hemma. har ätit och tagit bort sminket. har också gjort mig en kopp te. nu sitter jag i sängen och ska snart kolla klart på dear john som jag nt orkade kolla klart på igår. sen ska jag nog ladda ner nån mer film som jag kan kolla på senare:) måste bara komma på nån =)

hörs snart igen elr senare puss/towe

innan jag åkte haha! HARD ROCK


HAHAHAHAHHAHA, skrattade som fan när jag tog den här. elr asså när jag såg den! så  jävla fuuuul hahahaha. men ah, jag bjuder som ni kanske förstår :)

världens bästa emma, älskar dig<3




mitt place just nu (h)
hah te, godis och film :)

Kommentarer
Postat av: emma

du är världen bästa!!



loveu <3

2010-06-22 @ 20:55:27
URL: http://eemmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0