REA

tjo bröder!

efter värktabletten imorse så blev halsen och huvudet lite bättre. inte bra, men bättre. åkte iaf till skolan. började med SO och film. efter det teknik med betygssnack och utvärdering. sen skulle vi ha språk, sen no, matte och skolarbete. men på språket, no:n och matten hade vi hål. bestämde mig då för att strunta i elevensval. lixom vad ska man plugga på nu? så jag slutade alltså efter tekniken, då var klockan 20 över 10. (nån gång däremellan så städade jag ur mitt skåp också)
vid halv 11 åkte jag upp på stan med emma och ida. vi gick runt och kollade lite. och sen vid 1 åt vi lunch på la baguette. jag tog 20 över 2 bussen hem. så nu är jag hemma. äter en bulle och dricker saft(y)

ni får snart bilder på shoppingen! jag hade tur och hittade alla kläder på rean (y) :D:D

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0