så skönt med helg!!!

mysig kväll! elr ah va soft somfan :D

åkte ju med 9bussen in till lillån. träffade sofie på bussen också hehh, trevligt! =) när jag gick av så mötte jag emma och clara. vi gick till jonte där viktor också var. sen efter ett tag kom lars. pratade, SKRATTADE (HAHA emma) och hade det mysigt. jag och emma gick sen till lillån södra där massa folk var. men verkade inte alls kul så vi vände igen haha. träffade massa människor påvägen också(y) gick tillbaka till clara och dom. tog en liten promenad till sen tillbaka igen haha. sen gick jag till bussen :) emma och clara följde mig snälla som dom är =)
på bussen satt min bror jag inte träffat sen i måndags typ. för när han kommit hem på kvällarna så har jag sovit och när jag åker på morgonen så sover han haha. men ah han och en kompis jag aldrig sätt förut satt där på iaf. vi 3 åkte hem hit och nu har jag precis fixat lite och sitter i sängen. ska läsa lite bloggar nu, sen sova. imr är det match! TAGGAAAAAA :D:D:D
hinner kanske blogga imr bitti annars bloggar jag när jag kommer hem. puss och kram / towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0