skön dag med bästavän

goddag!

nu är jag hemma. skolan var lugn som fan!
först hade vi engelska, jag och ida kom typ 10min sent, men gjorde inte ett skit där. svarade på nåra frågor och sen hänga gubbe på tavlan. sen svenska med tipspromenad. efter det språk och då kolla vi film. sen matte, slutade efter typ 5 min. gick då och började musiken lite tidigare, så slutade kvart över 2. då åkte jag och ida upp på stan. köpte bara en ring. ni får se den sen elr nån annan gång. ida köpte också lite grejs, men det får ni säkert se sen:) sen satte vi oss iaf i solen och åt glass! mysigt!
tog kvart i 5 bussen hem. nu ska jag packa och softa lite! hörs snart igen puss/towe


haha jag vet att jag                       LOVE U SO MUCH
ser emo ut :o men ah lite
av outfiten h3h3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0