sommarjobb

oj vilket emoinlägg det blev här under. men fan, haha jag skulle kunnat dött i den sekunden. fyfan vad dåligt jag mådde. allt var sämst typ haha men ah jag somnade vid halv 5. vaknade igen 7. gick ner tog en dusch och sen spelade kort med mamma&pappa älsklingar. sen kollat fotboll med dom hela kvällen. tyskland-australien :)

nu sitter jag i sängen. ska snart sova eftersom attt jag ska sommarjobba imr. är lite mer taggad nu. men fan haha jag orkkar inte jobba förihelvette =( om jag inte sagt vart ska jag jobba på nått cafe. elr typ ah, städa, servera och sånt typ. kommer säkert vara skit tråkigt. men vi får se. imr börjar jag 8. måste åka härifrån senast 5över halv. ska åka moppe varje dag dit. kommer fan dö. tar iaf en kvart, men när jag kommer fram måste jag byta om och sånt skit. ne fan vad negativ jag är! :o skärpning på mig

slutar iaf 3. hörs när jag kommer hem, då berättar jag såklart hur det va osv =)
nu måste jag ner och kissa puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0