sommarlov!

det är helt sjukt hur skönt det är! men fan i helvette vad jag kmr sakna alla!!! det är inte sant. börjar gråta av bara tanken haha
när vi kom till skolan träffade vi klassen i klassrummet, kollade på massa bilder och videos sen 7an. hah fan vad små alla var och ah skit kul att se. sen gick vi till tårkanalen. det va så jävla sorgligt. alla lärare stog på en rad och vi skulle säga hejdå till dom. fyfan när man var klar och hade kramat alla osv så grät man ju som fan. fett sorgligt. sen när vi gav najah och maria deras presenter så började man gråta ännu mer.
efter det gick vi till idrottsalen och lyssna på kören. sen fick våra betyg. fett nöjd över mina betyg asså. 2 G, 2 MVG och resten VG (y)

efter vi hade tagit kort och så efter så åkte jag, mamma, pappa och samuel och åt mat. sen åkte vi förbi mitt sommarjobb. har varit mycket konstigheter över det. men jag berättar det nån annan dag när jag orkar haha :)

nu ska jag softa. plocka lite på rummet osv puss/towe

Kommentarer
Postat av: Berntelle

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-11-30 @ 08:32:22
URL: http://berntelle.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0