underbart

åhhhh, härligaste helgen! så jävla underbart att vara ledig!!!!
palla jobba!! haha =( men jag har en vecka kvart, fyfan, jag kommer klara dethär och fyfan vad kul jag ska ha sen! då börjar sommarlovet på riktigt!

i torsdags iaf så åkte jag till stugan efter jobbet. solade, badade lite och sen vid 11 på kvällen kom alexandra, sussi och johan. vi pratade med dom och så. sen va alla trötta så vi gick och la oss. sen i fredags, lördags och idag har vi solat, badat, ätit, mysit, åkt båt, paddlat kanot, badat tunna och ah. har varit underbart helt enkelt<3

åkte från stugan vid halv 7 nånting. stannade på tempo och skulle handla mat till mig. kommer vara själv hemma i veckan =( för mamma och samuel bor i stugan och pappa ska till uppsala. så vi handlade allt jag ville ha typ:)

har tagit bilder i helgen också, så ni får se dom snart. ska bara duscha först :)

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0