verkligen skit söt

filmen var bra, sett den förr men var ett tag sen så.
nu håller jag iaf på att borsta tänderna och ska sova efter det.
börjar halv 7 imorn igen, fyfan säger jag bara.
imorse var jag så trött så det gjorde ont att hålla ögonen öppna, det såg ut som jag tixade när jag försökte hålla upp dom... har sovit så jävla dåligt i veckan. gått upp jätte tidigt varje dag. på fredag har jag iaf sovmorgon och den ska jag lungt sova hela! lägga mig tidigt kvällen innan också så jag blir utvilad till i helgen!

men ah vad jag pratar onödigt. imorn slutar jag 3 och då blir jag och kinn (som kommer till dagis och är där under dan) hämtade av mamma och vi åker till marieberg. hörs när jag kommer hem=) puss/ida



hehehhhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0