boda borg

hej alla bloggläsare!

jag vet att uppdateringen har sugit. men min dator funkar inte och internet krånglar som bara den. jag har också skiiiit mycket att göra med skolan. som nu i veckan har jag prov på måndag, tisdag, onsdag och torsdag. låter skit kul, eller hur? usch fytusan!
pappa kmr iaf hem från tyskland idag så vi får se om han kan fixa min dator. annars kmr det bli sånhär uppdatering hela veckan typ, haha. men förhoppningsvis så kmr ida blogga =>

nu tänkte jag berätta lite om helgen!

jag och mitt fotbollslag åkte till bodaborg. vi hade vunnit nån sak där så vi fick övernattning, masssssssa timmar i banorna och bio :)
efter skolan i fredags åkte jag och ida upp på stan. sen åkte jag hem. duschade och packade. sen kom ida och vi åt kinamat. kolllade på lets dance och var ute och gick lite. sen gick vi och la oss vid 10. fett skönt. i lördags gick vi upp vid halv 7 elr nånting. kl 8 blev vi hämtade och åkte till lillån för sammling med laget =>
sen åkte vi vidare till karlskoga och bodaborg! när vi kom dit fick vi lägenheter. jag delade på en lägenhet med ida, clara, emma, anna, elin, julia, jesscia och mickan. fett mysigt hade vi det :)
sen när vi hade stallt i väskorna och så så gick vi till banorna. sen fick vi typ mat och ah så var det typ hela tiden, åt sprang i banorna åt sprang i banorna, haha. men vid typ 8 åkte nåra och hyrde film. sen fick vi nått konferansrum med soffor och sånt och kollde på film där inne =>
jag orkade itne kolla på hela filmen (a) så jag och mickan gick till en lägenhet där nåra andra var. pratade, och så typ. sen kom det mer och mer folk som inte orkade kolla på film. men sen när filmen var slut så gick alla vi som bodde på farmen (ahahhaah våran lägenhet hette så) till våra rum. tog bort sminket och fixade oss. sen satte vi oss i nått rum, pratade, skrattade, spelade sms rolulette och så. skitmysigt<3
sen gick vi ut lite också hah (y)
men ja

imorse gick vi upp vid 7 typ. städade och tog på oss matchkläder. sen gick vi ner och åt frukost. sen vidare på match. spelade mot ett damlag och planen var en lerpöl + att det snöade som tusan!
men ah det blev 2-2 och vi var nöjda :)

duschade och sen åkte vi och åt på mcd :)
bra slut, på en lyckad helg :) 

och sen nu har jag varit hemma ett tag. sov i två timmar förut också, fett skönt. men nu ska jag plugga och samuel ska ha datorn. (hans funkar inte heller) har matte prov imr, så ja hihi(a)
men hörs sen igen

och förlåt för att det blev en sån lång text och ingen bild.. :(

puss/towe


Kommentarer
Postat av: Stefananastasia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-14 @ 11:28:14
URL: http://stefananastasia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0