campics

sådär, känner mig lite freshare nu iaf! och nej jag vet inte hur fresh stavas? :o

men iaf, pappa har börjat riva köket nu, fyfan vad det ser ut.. cutcut
men nästa vecka åker jag och min familj på skidsemester (h) men är bara borta från torsdag-söndag. och medans vi är borta så ska det vara massa arbetare och bygga.

men iaf, kl typ 10 i 6 åker jag och pappa och hämtar frida sen vidare och hämtar ida, and after that, to lillån! ohyes,
men ah, bloggar nog inget innan vi åker. bloggar när jag kommer hem ist. då ska jag bara duscha sen sova tror jag. men bloggar lite där emellan iaf, puss/towe

me right now, bitches!
haha ja, bilden är inte direkt så seriös:)



och med tjocktröjan på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0