dålig uppdatering imr

nu är det den sista reklamen i spårlöst! det här avsnittet elr vad man säger var jätte bra! skit spännande ju :)

men ah, det här blir sista inlägget idag. och imr lär det inte alls bli bra uppdatering, kanske en as snabb på kvällen elr nånting. för efter skolan åker jag upp på stan, ska handla lite smått innan vi åker på torsdag och sen efter det så blir det fort hem, byta om en sen iväg på träning. förhoppningsvis, om jag hinner! men ja får skynda mig :)

träningen slutar vid 7 så jag är väl hemma vid halv 8 nångång eftersom att pappa brukar stanna och fixa massa saker i 2e4920e3 år. men när ja kmr hem ska jag duscha lite fort och sen kolla på dating in the dark om jag hinner. men det lär jag ju göra :)
så det blir inte så mkt uppdatering, men det får ni stå ut med :)
ida kmr ju somsagt heller inte uppdatera mkt, för hon kmr ju nt hem förens 8 hon heller..

godnatt puss/towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0