färdig!

sådär, nu har jag både städat klart, målat naglarna, läst, kollat på tv och varit ute och gått!

nu sitter jag i sängen, ska snart kolla lite bloggar, facebook, bdb och så. sen om jag orkar göra en ny spotify lista. om jag nt hinner det elr orkar det idag, så gör jag det imr :)

men ah imr ska jag duscha, hårinpackining, raka benen, plocka ögonbrynen(HAHAAH behövs) fotbad och så. sen vid halv 6 (tror jag :s ska ringa och fråga vilken tid dt var imr(a)) ska jag klippa mig. och eftersom att elin bor bredvid frisören så går jag direkt till henne och sover. för sen ska vi upp tidigt på tisdagen för att åka till stockholm!!! :D

men bloggar såklart mer imr när jag vaknar och så pusspuss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0