hej hopp

sitter i soffan nu och kollar på dating in the dark. det är reklam nu, men ah. har nyss ätit också och duschat såklart!

efter skolan åkte jag upp på stan med elin, vi gick direkt till la baguette och åt. sen blev det lite stressig eftersom att jag skulle ta 5 bussen till lillån och träna. men vi gick till kicks där jag köpte vanliga svarta toffsar och sen till hm där jag köpte en deoderant, sen gick vi till bussen. mötte upp louise där :)
hahahah sen blev det lite stressig, bussen kom inte förens 10 över och våran träning börja halv. vi skulle också gå från bussen till träningen, inte så kort direkt. sen byta om också, så ja. hahaha vi böt om på bussen helt enkelt! hah då var lixom den saken avklarad (y)
träningen var iaf skit roligt! älskar att spela utomhus asså<3333333333333333333

kmr inte blogga mer ikv så ja, jag vet att det har varit dålig uppdatering med det har jag ju förvarnat för :)
imr efter skolan ska jag hem, om ida är frisk ska jag träffa henne också :)

men hörs mer imr, puss/towe

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahah fööör roligt!! (a) <3<3

2010-03-09 @ 20:48:50
URL: http://holmlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0