home, sweet home

nu är jag hemma!!!

elr kom hem vid halv 6. men har kollat facebook och så (a) hhi
fast bdb orkade jag inte kolla, är ju as många som lagt in -.-

jaja, jag har haft det skit bra! typ -2 och sol varje dag, kan inte bli bättre. i lördags provade jag snowboard också, gick faktiskt riktigt bra :D
jag har skit mkt bilder, men alla kmr jag såklart nt lägga in. men ni ska få nåra :)
får se om det blir ikv, elr nån annan dag. nu ska jag packa upp och så iaf.

sen kan jag ju bara säga att jag knappt kan röra mig.....
har sån jävla träningsverk sen snowboardåkningen igår asså. det är inte sant. jag har träningsverk i ryggen, och i axlarna? är inte det lite mobbattttt? haha sen har jag såklart ont i ben och armar också. men ah, hörs snart igen ihi puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0