ida goes happpppy

jo så äre!

tränade
ju förut vilket jag inte gjort på väldigt länge, och det var skitkul!
gick ganska så bra också för att inte ha sprungit/rört en boll på typ 32804892år.
bara på idrotten dåra men det är ju inte samma sak.

min skinnjacka som jag fick när jag fyllde gick äntligen att byta till rätt storlek!
lena var och bytte den idag så ska hämta den hos henne imorn i think:D

nationella idag gick mycket bättre än jag trodde.
knappast mvg då men gick nog ganska så bra.
och det känns skönt att slippa oroa sig för det nu mitt bland
alla prov och läxor vilket vi har miljoner av känns det som.

men en dålig sak är att jag nyss bröt min nagel:(
så nu är alla jätte långa förutom den!!! buhuuu cutcut

aja, ska sova nu. vi hörs imorn och kanske är med towe då ju =)
men det får vi se. pusstjaooo/ida


Kommentarer
Postat av: Mikaelmichelle

Great site, keep up the good work

2011-05-15 @ 13:01:34
URL: http://mikaelmichelle.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0