ja som jag sa.....


ja! jag har jobbat hårt med den här, och jag är nöjd med resultatet (h) hihihi så fin :) .......

men ja iaf, som ni ser så är det ganska mkt :(
jag orkar inte fyfan!!

men nu ska jag fresha till mig lite. fixa håret först och främst, hahaah jag har legat i sängen sen jag kom hem ju. slummrat till lite då och då. så ja, det är inte så fint kanske. sminket tror jag får vara som det är. men ska nog ta på mig nått annat än mjukisshorts och linne. blir förmodligen mina addidas byxor och en tjocktröja :)

hörs när jag är klar, pussis/towe

Kommentarer
Postat av: sissi :)

Jobba på Towe :) Tycker du är duktig iallafall som verkar ta tag i ditt plug... Jämnfört med mig (a) hahah!

2010-03-06 @ 22:23:31
URL: http://livelyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0