min dag

sorrrry för ingen bild

efter att towe åkt till stan imorse gick elin och jag in och spelade sims. eller först gjorde jag mig iordning. vi åt lite och vid 14:24 tog jag bussen till stan och sen vidare till marieberg där jag mötte vera och emily:) gick runt och när dom skulle äta gick jag och köpte en kjol på gina och sen till dom igen. ni får bild på den i övermorn eller nått. ah sen sprang vi till bussen och åkte in till stan. emily skulle hem efter ett tag, men vera och jag var kvar ett tag till. vid 10 i 7 typ gick vi till strike och blev hämtade av pappa och kinn som skulle åka och köpa mat. blev mc donalds. men i helgen blir det slut på hämtmat och mackor för då är vi nästan klara med köket, kan iaf laga mat och diska där och sånt då(y) aja, när vi kom hem åt vi och kollade på lets dance och nu ska vi ta bort sminket och sen gå ut i boden och antingen kolla film eller sova. blir nog sova för ska ju upp imornbitti- har ju match. men vi hörs efter den imorn! hare bra, puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0