my boy

nu har jag läst alla sidor i NO;n som vi hade som läxa, elr beting (y)
och sen har jag fixat lite på idrotten, eftersom att jag och ida ska ha en idrottslektion nästa vecka :)
sen har jag också gjort lite på franskan. men jag fattar nada, så jag får väl fråga henne imr på lektionen :)

så nu har jag gjort alla läxor som var tvungna att göras idag. fett skönt!
men veckorna nu innan påsklovet är helt fulla. flera prov, läxor och inlämmningar, så mina vardagar är redan bokade: massa plugg!

nu blir det nog bara softa. sen vid 5 elr 6 åker jag till lillån med laget ju. men hörs sen puss/towe

denna man är min! den som rör, dör!!!!
















Kommentarer
Postat av: elin

han är MIN, bara min alldelles egna! :o

2010-03-04 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0