r.i.p min dator...?

nej, förhoppningsvis så är det bara ikv den har damp, men den är verkligen knäpp! :o oh jag blir ledsen :(
så jag sitter med mamma&pappas laptop. men samuel har damp så han ska väl få den snart.... vet inte varför inte han använder sin egna? men jag orkar inte fråga

men ja, iaf :) träningen var kul och nu ska jag nog snart gå ner och borsta tänderna. sen lägga mig i sängen och läsa lite svenska en sista gång. och imr får jag ju ingen sovmorgon -.- jävla musik prov asså :(

men imr efter skolan ska jag & ida på stan, men inte länge alls. sen åker hon hem till sig och jag till mig. sen typ packar och duschar vi. sen kmr hon hit. sover här och på lördag morgon blir det upp tidigt och sen samlas med laget i lillån halv 9. men vi hörs ju mer imr såklart =>

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0