SKÖN tisdag

nu sitter jag i soffan, känns som jag har suttit här i evigheter. men när jag kollade på klockan så var den bara 5 :o
jag trodde att den var typ 7 typ(a)
så jag har bara varit hemma i en timme (y)

skolan var inte så jobbig och lång som jag trodde. efter so:n och tekniken, så skulle vi gå och kolla sjuklistan och då stog det att najah var borta. och med det menas att vi inte hade nån franska och inte nån matte!!! för jävla nice, blev skitglada. men vi gick iaf och gjorde klart framsidan till NO uppsattsen och sen gick vi och åt. efter det NO och då pluggade vi på provet vi har på torsdag, sen hade vi hål igen, då satte vi oss och pluggade i biblioteket. sen hade vi elevensval och då pluggade vi också. sen va dagen slut och jag åkte hem.
men eftersom att vi inte hade nån franska så har jag både NO och franska prov på torsdag..... haha kul
+ glosor på franskan (y)
men ja sånt är livet.

har precis pluggat klart franska glosorna, ska läsa på dom sen igen, men kan dom ganska bra nu. nu blir det plugga NO. hörs sen igen puss/towe

och nej, jag kunde inte hålla mig ifrån datorn(a)


dricker också såklart drickyoggi, men med skogsbär och musli den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0