vi hissar&dissar

hiss:
att det börjar bli bättre väder ute!
ja, det är ju förtusan sol då och då, hoppas snön försvinner snart så att det blir vår på riktigt!
att jag ska åka till kläppen på torsdag!
det är många bra saker med det:
jag är ledig från skolan i 2 dagar(a)
jag får träffa moa som jag nt träffat sen nyår
och så ska jag prova att åka snowboard. hah lycka till towe elr? :)
bilder lär det också komma när jag kmr hem!
att jag börjar bli lite bättre!
är fortfarande snorig och har ont i huvet hela tiden typ. men är iaf på bättringsvägen!
att jag ska träna idag! elr iaf försöka, haha jag är inte världens piggaste direkt.....
att jag faktiskt har pengar :o
jag har närmare bestämt över 1000 kr! ojojoj, här ska shoppas nåndag (när jag har tid och inte behöver plugga -.-)
diss:
att jag är trött som tusan! även fast jag har sovit i 12 timmar inatt.....
att jag har 4 prov v11
att det är söndag och skolan börjar imr igen! helgen har gått riktigt fort :o
att jag nyss skulle plugga matte, men fattar INGENTING åhhhhhhhhhhhhhhh
hiss:
att det börjar bli bättre väder ute!
ja, det är ju förtusan sol då och då, hoppas snön försvinner snart så att det blir vår på riktigt!

att jag ska åka till kläppen på torsdag!
det är många bra saker med det:
jag är ledig från skolan i 2 dagar(a)
jag får träffa moa som jag nt träffat sen nyår
och så ska jag prova att åka snowboard. hah lycka till towe elr? :)
bilder lär det också komma när jag kmr hem!

att jag börjar bli lite bättre!
är fortfarande snorig och har ont i huvet hela tiden typ. men är iaf på bättringsvägen!

att jag ska träna idag! elr iaf försöka, haha jag är inte världens piggaste direkt.....

att jag faktiskt har pengar :o
jag har närmare bestämt över 1000 kr! ojojoj, här ska shoppas nåndag (när jag har tid och inte behöver plugga -.-)
diss:
att jag är trött som tusan! även fast jag har sovit i 12 timmar inatt.....

att jag har 4 prov v11

att det är söndag och skolan börjar imr igen! helgen har gått riktigt fort :o

att jag nyss skulle plugga matte, men fattar INGENTING åhhhhhhhhhhhhhhh
mina kvällar på skidsemestern kmr se ut såhär...
elr nej, så mkt kmr jag inte plugga! men ah på söndagen när jag kmr hem lär det bli en heldel plugg
puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0