15:27

ojojoj, ni ska bara veta hur död jag var imorse när jag vaknade. så jäääääääääävla trött!! haha, gick upp 10 över 9. klädde på mig, åt frukost och 20 i 10 kom ida och micke och hämtade mig. åkte då till lillån för träning med 96/97 laget. (+mitt lag också såklart)
det va faktiskt inte så kul. heh elr ah var inte världens piggaste, men det va lixom segt på nått sätt. fast ja, jag överlevde. kom hem vid 1 halv 2. duschade, åt och nu sitter jag här.
nyss så var jag skit sur för min kväll skulle typ bli en hemmakväll framför tv:n, men det blir nog förhoppningsvis kanske grillning med mina flickor. ewe, clara och emma :)

hör av mig mer om det sen. men ah nu ska jag sitta här ett tag till hehe puss/towe


söt chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0