30 grader och sol!

har ju vart skitvarmt i veckan men ingen sol lixom? bara asvarmt i luften. men nu har jag suttit ute och solat tills typ nu och läst på svenska. feettt skönt! var ju typ 30 grader förut:o men ska ändå inte på träningen, har både no och so att göra + mer svenska. sen har jag ju typ benhinnenflamation (tror det iaf) och man ska tydligen träna
då iaf men det gör ju så ooonnntt? vafan

nu ska jag plugga lite till sen blir det nog promenad med emmsi och förhöra varandra lite.
ni får föresten mobilbilder sen också för nu ar jag fått tbx min usb grej(y)

seyah puss/ida

Kommentarer
Postat av: vera wannhagen

bra då ses vi på lör:) nej, jag vet men min dans suger!:P hahha <3333

2010-05-20 @ 21:25:48
URL: http://verawannhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0