andra avenyn för sista gången

okej, jag blev inte alls taggad när jag träffade alla =( haha fyfan va värsta deppig och ah lite emo kanske. i andra halvlek när ja satt en liten stund på bänken så blev jag skit taggad! men sen när jag kom ut på planen sög det igen. fytusan blev 0-0 iaf men vi kan så jävla mycket bättre asså
när jag skulle gå ur bilen när jag kom hem så hade typ min höft låst sig så mitt ben gick typ inte att röra och nu gör det så jävla ont. i knölen i ryggen nivet? nästan vid rumpan =(
jag kan fan inte böja mig ner elr nått, ser ut som en kärring

men ah när jag kom hem duschade jag fort, sen tog jag en risifrutti och satte mig och kollade på andra avenyn. alldra sista avsnittet, men det slutade bra och lyckligt! förut om tony hamnade i fängelset och jag tyckte synd om kitty. hah men allt annat var perfekt!

nu ska jag läsa lite bloggar sen sova, hörs imr puss/towe



Kommentarer
Postat av: bitchen ;)

ååh dummer de är fan int alls sista gången de kommer mer i höst ;))

2010-05-06 @ 13:38:56
URL: http://mammasmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0