förlåt för ingen bild

okej, som jag sa förut så är jag duktig :)
jag startade inte datorn fören 20:00 typ! :o asså erkänn duktig!!!

pappa hämtade mig i skolan 20 över 3 typ. när jag kom hem packade jag upp, tog bort sminket och så. sen satte jag mig framför tv:n och började plugga. fast haha det va inte så duktigt att starta tv:n kanske. för jag kollade ganska mycket på den ist för att plugga .... :$
men lite har jag hunnit med iaf, gjorde lite NO och har pluggat lite på SV. har prov på fredag och imr ska jag träna så hinner inte plugga så mkt då.
fast vi har typ hundra miljarder mer prov, redovisningar och inlämmningar. asså det suger verkligen......................

ah snart börjar anna anka igen, och då får man veta vem som blev assistent :D::D:D fett kul

hörs kanske i ett litet godnatt inlägg sen puss/towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0