HAH förlåt för inga bilder.....

låg i solen i kanske 1 & en halv timme. men fyfan vad varmt det var, började bränna som fan på ryggen och jag har faktiskt fått färg! (y)
gick in efter det för att plugga. (gick inte att plugga där ute hah)
och nu har jag gjort klart SO inlämmningen. elr jag har skrivit kladd iaf. ska skriva rent den på lektionerna nästa vecka och sen ska jag nog skriva på lite mer på vissa ställen, men själva grunden är klar (y)
ska åka om en timme ungefär, till träningen asså. men ska läsa lite svenska nu, bloggar innan jag åker sen puss/towe

Kommentarer
Postat av: Ibrahimmarlin

Interesting. No more comment :)

2010-12-22 @ 07:17:37
URL: http://ibrahimmarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0