hemma hos vera

sitter hemme hos vera i en husvagn hon håller på att städa för pengar.
jag sitter vid datorn och är social=) vera skulle kanske bort ikv så tänkte stanna hemma med mamma,
kolla film och ha det mysigt. men nu blir det nog att sova med vera iaf. men vi får se=)

gårdagen

kom till jennifer vid halv 8.
vi pratade, kollade tv och sen åt vi god mat!
efter det skulle vi starta en film men det funkade inte så vi satt vid
datorn och pratade en massa. asså det är inte sant hur många minnen man kan ha asså?
och så många man kommer ihåg fast man var så liten! ahja, vart en väldigt mysig och lugn kväll och vi somnade inte för sent.

dagen

pappa hämtade mig vid 9. blev perfekt för då skulle jag hinna hem till träningen som började 11, trodde jag ja...... vid kvart över 10 fick jag sms av towe att den började 10 och jag var knappast klar så ah, blev ingen träning för mig idag. fan va sur jag blev. men gick ut och la mig och solade och fytusan vad varmt det var! skit skönt. sen kom vera och vi solade ett tag och sen lagade vi mat. efter det gick vi ut och gick och sen hem var och försig. jag rensade lite ogräs föt att få lite panger och sen kom pappa med pizza till mig och mamma. åt och sen gick jag hit till vera igen.

och har föresten fått asmycket färg sen jag solat och vart ute hela dagen:o
jag ville ha färg. såklart. men tänkte att jag inte skulle få så mycker, jag har jätte svårt för att bli brun, så jag solade i bikini med axelband och ah. nu har jag värsta bekinimärket på ryggen och det blir ju fint till balklänningen... nej:( men imorn får jag sola bort dom(y)

långt boring inlägg utan bild, sorry. men ni får mobilbilerna ikc eller imorn! puss/ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0