marieberg

sådär. nu är klockan redan 7. fast ah redan och redan. jag har hunnit med ganska mycket faktiskt =)

mormor och morfar kom ju förut. pratade med dom, åt mat och fikade. sen åkte jag och mamma till marieberg. skulle kolla på jeans och balklänning. och ja, nu hade jag faktiskt sån tur att hitta både balklänning och jeans! wihoo


det blev två par jeans från gina 199kr styck, SKIT SKÖNA
köpte också ett par vanliga svarta strumpbyxor nivet?

hehe balklänningen är hemlig, den får ni inte se än =)
men imr kmr farmor så jag ska be henne sy upp den lite!

tänkte lägga in lite bilder från igår. men haha tror inte vissa vill att jag lägger in dom. därför gör jag inte dt heh

nu ska jag iaf gå ut på en lite promenad. hörs sen igen / towe

Kommentarer
Postat av: elin

men jo bilder! :)

fast inte om dom är hemska på mig, hehehehe :D

2010-05-01 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0