outfit


godmorgon!

blev väckt vid halv 8. fixade iordning mig (GUD, HAHA jag har världens påsar under ögonen!!!) skit trött är jag =( blev väl klar 10 i 8. gick och fixade frukost och nu sitter jag här. har gjort det ett tag. men snart ska jag ner och borsta tänderna och sen kommer sussi, ida, emma och elin och hämtar mig vid halv 9 typ :)

jag bloggar när jag kommer hem från skolan sen puss/towe


svarta strumpbyxor
JÄTTE stor mysig tröja från HM
halsduk


HAH, gangstahhhhhh
smycken, klocka och ring




Kommentarer
Postat av: Johnnymaia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-11-15 @ 05:34:37
URL: http://johnnymaia.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0