tisdag 21.04

godkväll!

efter skolan åkte jag upp med emma på stan och vi åt lite och sen mötte vi tobbe och sen gick vi på stan lite. dom åkte hem vid 20 över 5 och jag väntade på stan tills lena kom vid typ 10 i 6. gick till dansen och kollade på (var inte med eftersom jag inte mår så veryvery good, och sen ska jag inte vara med på vårshowen heller och dom tränade ju med plattser och det idag så man känner sig bara ivägen då) men ah, vi kollade på och sen åkte vi hem.

kom hem vid lite efter 8 och tog nått att äta och sen väntade jag på att datorn skulle bli ledig. och nu sitter jag här! ska snart gå och ta bort sminket och borsta tänderna och sen får jag se. kommer iaf inte blogga nått mer så vi hörs imorn. och då blir det mer uppdatering frm moi, hoppas jag iaf. vet inte riktigt vad jag ska göra men sånt som märks=) puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0