fullt ös medvetslös

HOLA!

började skoldagen med franska. sen 2 och en halv timmes håltimme. spenderade den med mina kära vänner emilia och matilda! efter det va det mentalträning=kramkalas och sist tema. fixade power point till redovisningen :D
efter skolan mötte jag min tränare på stan och vi åkte till träningen i lillån. pappa hämtade mig efter träningen. kom hem. duschade. åt jätte god mat. nu ska jag blåsa håret, fixa mig nått gott och sen kolla paradise hotel. orkar nog inte blogga mer idag. och imr blir det inte heller nån bloggning, bara på morgonen om jag hinner, för efter skolan ska jag direkt till lillån och spela cup. den börjar 5, slutar halv 12. efter cupen blir det nog ut och ha jääävligt kul!
ingen vila här inte!

bloggar när jag har tid puss&kram / towe

Kommentarer
Postat av: Johnfreya

Brilliant site. Cheers.

2011-03-01 @ 08:16:09
URL: http://johnfreya.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0