lördag och hemmakväll

har inte mått bra på hela dan så fick bli att vara hemma ikväll.
idag har jag iaf tjänat lite pengar (behövdes kan jag lova) och pluggat lite,
sen var jag barnvakt imorse också, så vi spelade på linus nya grej till xboxet.
sån som känner igen rörelser så man åker skider eller boxas med hela kroppen nivet?
sånt motionsspel. haha awesome!

nu skulle ni få lite bilder också, somvanligt. men så funkar det inte, somvanligt.

hade massa att ladda upp men nu blir det inga fler inlägg eftersom det inte går.
imorn ska jag träffa vera och åka och gymma. sen fram och tbx till massa middagar,
eftersom det är farsdag. men vi hörs väl. puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0