matchmatchmatch

skoldagen va fan seg. men ah klarade mig igenom den iaf!
slutade kvart i 4. åkte upp på stan, mötte ida och emma. gick runt med dom ett tag. sen drog jag till bussen 20  i 5. åkte hem, bytte om, fixade mat och nu sitter jag här. ska åka om en kvart typ. för samling kvart i 7. matchstart halv 8. fan jag vill verkligen vinna, vi BEHÖVER vinna. heja på oss nu här hemma.

tror inte jag pallar blogga när jag kmr hem. för då ska jag bara kolla paradise hotel på tv6 play som jag missar ikv, sen ska jag ju såklart duscha och sånt skit. men ja imr tar jag bussen som går 06:50 härifrån, fyfan!!!!!!!!!!

hörs när jag kmr hem imr efter skolan pusspuss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0