dagen + shopping

började dagen med att jag försov mig, stressade som fan, hann med bussen, kommer till skolan och har såklart håltimma första lektionen!?? var på skit bra humör faktiskt och det bara försvann:(
annars har dagen vart väldigt skön bara att jag vart så jävla trött hela dan.

intervjuade folk på stan sista lektionen. eller asså ne men dom fyllde i papper eller vad man säger. dryga som fan var alla. kom iallafall hem vid 3. mormor var där (barnvakt åt kinn) och hon är för gullig allså. har iaf pluggat, duschat och ah typ inget mer. nu ska jag läsa på glosor till jag somnar.

imorn efter skolan ska jag kanske gymma med emma. sen åker vi upp till m-berg på rean som ska va. så hörs på kvällen sen när jag kommer hem. PUSS/ida

shopping från veckan får ni också.


köpt på rea, HM


köpt på rea, HM



beställd från HM
gick inte få några bra bilder på den, för den är mycket snyggare på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0