gårdag, nudag

hann inte blogga nånting igår. för kom hem vid kvart över 10 och då fixade jag massa och sen sov.

ah iaf, gårdagen var bra. hade först franska, sen 2tim20min hål. åkte upp på stan med elin&ida. kollade lite saker. fick med mig ett par bikinitrosor för 10kr iaf haha :D sen åkte vi till skolan igen. hade mental träning och sen tema. skulle slutat det 16:00. men jag och emilia drog tidigare till gymmet. gymmade i minst 30min sen skulle dom stänga. så vi gick och duschade sen upp på stan. sen vidare till marieberg med emma och ida. va galet mycket folk och alla hade hets! fick med mig armband och örhängen iaf :)

idag börjar jag 20 över 10. pappa skjutsar mig vid 10 i 10 :) sen har jag eng, matte och sist idrott. slutar halv 3 och då kanske jag och ida gymmar en liten stund. vi får se puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0