min helgen /ida

fredag och lördag
var jag med vera och gavin.
åt god mat och kollade idol och film.
sen på lördan bakade vi och massa annat:)
sen sova jag hos vera lördag - söndag.

blandade bilder från torsdag-lördag.



söndag
gick upp vid halv 10, gick hem till mig och åt frukost sen ut på en liten morgon promenad.
kom hem, duschade och fixade lite ochs en åkte vi med veras mamma in till stan.
gick och solade och sen hem till hennes pappa. var där ett tag sen åkte vi till stan igen
och mötte emily, linus och magnus för att handla mat. köpte så vi kunde göra egna pizzor!
men slutade ändå med att tommy fick åka och köpa kebab pizza åt alla.
åkte sen hem vid 9 nångång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0