torsdag 18.48

skön dag idag.. igen. fan vad sköna dagar det är jämt? det är ju skitbra!
började iaf med franska, läxförhär som var väldigt lätt sen hål i 2 timmar.
åkte hem till elin och åt och var där ett tag sen tbx till skolan för att ha engelska.
läste hela lektionen typ. sen hade vi svenska, fyllde i lite korsord och sånt.
inte så specielt jobbigt med andra ord:)
sen hade jag elin my och ida seminarie eller ah. jo nått sånt. gick bra det också!
slutade 20 i 3 men åkte inte och gymmade för har ont i halsen osv.

åkte ist hem, åt och sen har jag bara varit typ.
ska snart ta mig en lång varm dusch! raka bena och lite sånt också och sen
lägga mig med en kopp te eller varm oboy och läsa engelska boken som
ska vara utläst om inte så länge. så ja vi hörs senare puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0