tråkigt med ingen bild, vet det

Jennifer Den Bättre Jonsson ([email protected]) om 15:06:
Du är inte som alla andra du, Fiskar'N

svar: vad menar du med det din fjant?

tjatjenahallåollasalutbonjourhejhejsantjennare

skolan har varit soft. tema, franska och matte sista lektionen. men gick tidigare ifrån den och drog upp på stan med mange. han höll mig sällskap när jag väntade på bussen. åkte hem och satte mig direkt och pluggade matte! så nu är jag ikapp med den. känns otroligt skönt! sen har jag läst lite kultur också som vi har läxförhör på på torsdag. men mamma ska förhöra mig mer sen :)
när mamma kom hem förut försten vid 5 kanske. så gick vi ut på en promenad. mycketmycket skönt! efter promenaden hoppade jag in i duschen och nu ska jag snart ner och hjälpa mamma med maten :) snällaste tjejen på jorden är jag!

men bloggar mer sen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0