trötter

åkte hem till emma förut somsagt. var där ett tag med lilla tove och sen drog vi till bussen vid 20 över 7. på bion träffade vi viktor och clara! dom skulle på samma bio =) filmen va iaf bra, men hade lite för höga förväntningar på den. men den va iaf rolig hehe :D gick sen en promenad till usö och tog 8an till lillån. mamma hämtade mig och nu är jag hemma i min säng. ska kolla klart på kungarna av tylösand som jag inte hann göra förut. sen ska jag sova. imr ska jag upp 9 kanske elr lite senare. för kl 10, halv 11 ska jag till lillåvallen och städa. hah nån städdag elr nått. men emma och clara kmr ju iaf, inte en sekund tråkig med dom inte!
bloggar imr när jag kmr hem från det där, vet inte när men ah puss/towe


HAHA jag och ida igår, sötisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0