tröttisen

försökt packat, allt ligger i soffan nu. elr ne inte alls allt. det är mycket, men inte allt. lite mer ska med som ligger i tvätten hehe. gick upp till familjen englund och hämtade resväskan cokså. fin var den hehe. sen har jag skrivit klart analysen på NO:n mycket mycketmycket skönt säger jag bara!

nu ska jag bara chilla. läsa lite bloggar osv sen ska jag ner och ta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla kungarna av tylösand som jag missade igår. imr har jag sovmorgon till kl 10:20. får se vilken buss jag måste ta härifrån. sen slutar jag halv 3 och då drar jag hem. packar klart det sista. lägger allt i resväskan. duschar. fixar och sen drar jag till emma! sover där och sen 04:30 på lördagmorgonen ska vi åka buss mot spanien. 36 timmar blir det att åka i den jävla bussen. men det ska nog bli bra!

bloggar kanske imrbitti, annars när jag kommer hem från skolan puss/towe


dagens outfit


igår när jag pluggade. haha min lilltå är sne


första bilden från idag när vi va hemma hos elin och åt lunch hah
andra bilden sen igår när emma stog och posade i köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0