min helg

skulle ingentligen haft en skit tråkig helg. inte gjort nånting.
men sen på fredan fick jag veta att angelica skulle komma!!
hon kom vid 9 nångång och vi var med gavin och kollade film.
på lördan åkte vi upp på stan sen till marieberg. hade några
roliga timmar där och sen åkte vi hem och kollade film och
åt så myket vi orkade! imorse åkte vi till mormor&morfar
och fikade sen åkte vi hem och angelica åkte hem till gbg.

helgen har gått skit snabbt men nästa vecka är det ju lov så:)
och jag kanske tar lov redan på torsdan tillochmed(a)
för mormor och morfar ska till gbg på torsdan och annars
måste jag åka tåg dit själv i helgen och det vågar jag inte (kan inte)
så kanske sjukanmäler mig torsdag och fredag.

har prov på fredag oh ska lämna in en bok då men ska kolla
om jag kan göra provet på onsdag ist och lämnar in boken då också:)
se vad bra jag är på att planera! hoppas det blir såhär nu okså! :D:D

puss/ida


             skit söt luva/halsduk! maybe i should by it:)


                                          mc donalds


           den goda gurkan                                shopping


                 söt tjej                                film och gott på kvällen   


            shortan jag köpte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0