22.29 tisdag

heej=)

skön dag idag!
började med tema, skrev saga, sen franska, sen naturkunskap och sen hål på sista lektionen + att vi fick sluta tidigare på NOn. så slutade vid 2, åkte upp på stan. gick en stund med martina, emelie och bella och sen gick jag till plus och väntade på emma som slutade vid 3. åt på stan och sen köpte jag lite saker som ni får se imorn. gick sen till dansen, satt och väntade med mickan. kom hem vid 8 och då gjorde jag nudlar, fick kokande vatten över hela handen!! fuuuuuuuuck va ont det gjorde kan jag säga....... så jävla dum! men ah åt det och kollade på idol. sen duschade jag och nu sitter jag här. ska fläta håret sen sova. vi hörs imorn igen efter skolan. puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0